21 Mart 2013 Perşembe

komiklik


Trafikte ilerleyen sürücü dikiz aynasından bir polisin kendisini izlediğini görünce panikleyip kaçmaya karar verdi. Gaza basan sürücü polisi atlayamayınca ileride biryerde pes edip aracı sağa çekti ve polisi bekledi. Polis arabadan inip sürücünün yanına geldi ve kızgın bir sesle :
- Beni çok yordun, üstelik keyfimde kaçık. Bana mantıklı bir kaçış bahanesi söyle hemen, yoksa seni yakarım.

Kısa bir ara düşünen  sürücünün cevabı :
- Karım geçen ay bir polisle kaçtı. Aynada sizi görünce karımın kaçtığı polisin siz olduğunuz zannettim, onu bana geri getirdiğinizi sandım :)

Gölgelerin gücü adına

Alışveriş merkezinde yaptığım alışverişten sonra fatura istediğimde, “sizin adınıza mı olacak?” sorusuna :
- “Yok gölgelerin gücü adına olacak” dedim. Kasiyer bunalıma girip işi bırakmış :)

Günah Çıkarma

Kadın’ ın biri günah çıkarma hücresine girmiş ve başlamış anlatmaya.
- Beni bağışlayın Peder, kitapta yazılı olan 7 günahtan birisini işledim. Kibir suçunu işledim. Günde 2 defa aynaya uzun uzun bakıp, kendi kendime ‘ Ben ne güzel kadınım’ diyorum. Bunun üzerine Peder, aradaki perdeyi açıp kadına yakından bakmış ve şöyle demiş :
- Hanımefendi, size çok iyi haberlerim var. Günahınız yok. Yanlışınız var :)

Kısa Fıkralar

- Bir gün İngiliz, Fransız ve Temel aynı uçaga binmisler. Temel : – Yine mi siz lan, demis :) :)
- Temel 60 katlı bir gökdelenden aşağıya düşmüş. 50-40-20-10-5-4-3-2 derken 1.kata geldiğinde aklından şu geçmiş : – Allahım sana şükürler olsun. Bu kata kadar ölmeden geldiysem zaten 1.kattan düşsemde ölmem :)
- Kaçan bir hırsızı yakalamak için bütün karadeniz emniyeti seferber olmuş. Hırsızın 2 profil 1 adette vesikalık resmi dağıtılmış. İki gün sonra Samsun emniyetinden mail gelmiş, “Hırsızlardan 2 tanesini yakaladık,1 tanesinide yakalamak üzereyiz” :) Devami»

Gerçekler

İki fakir muhabbet etmektedir.
Fakir adam diğerine sorar:
- Arkadaş mesela, senin iki araban olsa birini bana verir miydin?
Arkadaşı;
Tabii ki verirdim.
Arkadaşı soruya devam eder:
Kardeşim, peki iki evin olsaydı, birini bana verir miydin?
Arkadaşı:
Ne demek tabii ki verirdim.
Arkadaşı mutlu şekilde soruya devam eder:
Peki iki tavuğun olsaydı birini bana verir miydin?
Arkadaşı gayet ciddi:
Hayır, veremem.
Soru soran arkadaşı merakla:
Peki niye veremezsin?
Arkadaşı:
İki tavuğum var da onun için… :)

Abdurrezzak

Öğretmen iki öğrencisine, sınıfta yaramazlık yaptıkları için kızar ve yüzer kez isimlerini yazmalarını söyler. Öğrencilerden biri bu karara üzülüp itiraz eder, -Öğretmenim, bu çok büyük bir haksızlık değil midir? Öğretmen: – Çocuğum neden haksızlık olsun ki? Öğrenci: -Onun adi Ali, benim ki ise Veled bin Abdurrezzak… :)

6 Gazoz

Ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde yatan bir hasta hastanede çalışan görevliye yanıma gel diye çağırır. Hemen git marketten bana 6 tane gazoz al gel der.
Görevli hastaya kızarak 6 defa tokat atar ve al marketten gazozlarını aldım der. Bu olayın üzerinden  biraz zaman geçer hasta yine hastane görevlisini yanına çağırır ve hastane görevlisine 6 tokat atar ne olduğunu anlamayan görevli sorar. Ne  oldu .
Hasta yanıtlar:
“Boş şişeleri getirdim ağabey”.
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder